九州食の寶庫 福岡地道親民美食旅 九州食の寶庫 福岡地道親民美食旅



早前舉辦的「九州食の寶庫🎌福岡地道親民美食旅」有獎活動反應十分熱烈,超過300位參加者都在留言中表達了對日本美食的思慕和執著!經過一輪評審,終於選出得奬名單及精選感想,再次感謝各位的踴躍支持!期待大家下次來日本旅行時,可以親自品嚐到令各位朝思暮想的日本美食,大快朵頤!

*圖片只供參考

HKD$2,000福岡料理餐飲禮券

1名

WONG KING SZE

*圖片只供參考

博多拉麵套裝(豚骨味・飛魚高湯
醬油味・柚子鹽味各一)

5名

CHAN MEI YU

WONG TAI CHI

TSANG MEI KI

CHOI KIT SUM

POON WAI CHI

提到九州地區不可或缺的美食,除咗明太子同拉麵之外,鰻魚飯絕對是榜上之一,還記得3年前到福岡旅行,去了一間地道的鰻魚專門店,打開鰻魚飯蓋子的那刻傳來淡淡炭香味,接著映入眼簾的是烤至金黃色的鰻魚,鰻魚的口感細緻綿密,配上店家的獨家醬汁,加入七味粉調味,整體調味達到完美的平衡,下次我一定要再去食多一次!
當年係宮崎民宿附近嘅小巷食過至今都難以忘懷嘅南蠻炸雞。酥脆嘅外皮,鮮嫩嘅雞肉,香口嘅炸雞醬,老闆重加咗佢自己特製wasabi汁,令味道升華。冇諗過實而不華嘅炸雞,滿足哂上至爺爺嫲嫲下至三歲堂妹嘅胃。好嘅野食,可以醫肚更可以治癒心靈,令我地個個都洋溢住幸福嘅笑容。開心!
六年前我曾跟朋友到福岡縣西部的糸島旅行,很有口福,嚐盡福岡縣糸島的海鮮,原來日本人把蠔叫做牡蠣,糸島周邊很多「牡蠣小屋」,小屋內每張枱都有燒烤爐,供遊客自己動手燒海鮮食,我們把在當地買來的蠔、鮑魚、扇貝燒來吃,鮮甜無比、燒到香味昇華時,加點黑椒粉,添加一抹微辣,輕輕的,非常惹味,每一口都勾魂奪魄。
曾經在福岡一間豆腐專門店-「三原豆腐」店享用晚餐,當晚印象比較深刻的有無酒精的豆腐甘酒,豆味十分濃郁,味道甜甜很易入口,另外豚肉豆乳鍋的湯底也非常出色。餐廳將看似平凡的豆腐,用心思和創意做出令人驚艷的體驗,十分適合注重飲食健康的女士。餐廳環境舒適,讓我和幾個朋友輕鬆渡過一個愉快的晚上。
我最喜歡炭烤豐後牛釜飯。它的炭烤香味配上濃濃的肥美但又不會太油膩的豐後牛,再加上邊乘坐由布院之森邊看到的風景,實在是超滿足又印象深刻!
喺日本一間平民小餐廳食過牛腸鍋,韭菜堆到好似座山咁高,牛腸白淨肥軟糯,同醬油湯一齊煮出咗一種未試過嘅滋味。牛腸嘅油脂溶晒喺湯入面,化成水蒸氣緩緩升入空氣內,頓時成個榻榻米房間都充滿令人沉醉嘅香氣,呢種香氣係肉香、係蒜香、係鮮嫩韭菜香、係沸騰醬油香、係融化油脂香,一邊嗌燙口一邊食得滋味,係一種小確幸。
對我而言,最美味的九州美食一定是草莓!雖然我未曾踏足九州,但作為一位草莓狂粉,每年12月開始我都會瘋狂購入來自福岡的草莓。每一粒鮮紅美豔的草莓都香氣逼人,融化在口腔中的甘香,每一口都是極致的享受!真希望能親身踏足九州,開拓更廣闊的舌頭地圖食到最新鮮的草莓和嚐到更多的九州美食!
我食過最美味九州美食是宮崎很有名的雞肉刺身。香港人一般不習慣食生的家禽。抱著入鄉隨俗的心態鼓起勇氣一試,入口時很意外的完全沒有腥味。生食用的雞肉表面輕微炙燒,搭配大量細薄的薑、蒜、蔥等佐料一同食用,口感十分清爽,能享受濃郁雞肉鮮味。這道料理讓我耳目一新,更是在香港吃不到的雞肉料理方式,讓我念念不忘。
令我非常懷念的是曾經有幸到佐賀縣唐津的呼子漁港朝市逛逛和食當地的名產 - 近乎透明色魷魚刺身,唔單止外型夠哂通透亮澤,而且非常鮮甜同爽脆,越嚼越好食,簡直食唔停! 除左推介刺身之外,花枝燒賣同埋魷魚天婦羅都值得一試,能夠將當地盛產的魷魚變成各式各樣的獨特料理,相信只有係呼子市先可以品嘗到,絕對不能錯過!
在九州博多嘗過"二男"及"一雙"拉麵, 個人認為"二男"更勝一籌. 雖然店面細小, 但它的拉麵湯頭濃郁, 大嚴寒冬去吃, 只需喝一口湯立即暖在心頭. 加上每次店員都熱情招待, 絕不厭棄作為遊客的我們一個二個大背包阻礙他們做生意, 值得表揚. 不枉我每次一到步都必定幫襯.
最記得係我小學時期同家人親戚跟旅行團去福岡, 當時未興自由行呢~而我最深刻嘅九洲美食就係雞肉料理, 細個只覺得雞肉味正同湯好飲, 但到大個至知係用福岡土雞「華味雞」去煮, 就叫做日式水炊雞肉鍋! 係超級好味道, 永世難忘! 香港食唔到, 好想再飛去食呢
我喺日本食過最好味嘅九州美食,應該係門司港最出名嘅燒咖哩。一上檯已經聞到好香嘅咖哩味加上芝士嘅味道!一聞就知同白飯好夾。將咖哩、芝士、半熟蛋同白飯撈勻再放入口中品嚐,果種雖然咖哩同芝士都係濃味,但係配埋白飯加半熟蛋岩岩好中和左鹹味,令人忍唔住一啖接一啖咁食阿!

0/150
姓名 *須與香港身份證資料相同
電郵地址
閱讀過今次遊日專題後,有令你更想去文中的景點嗎?
同意資料作推廣用途
同意條款及細則
facebook whatsapp copy
Copied!

想接收有獎活動及最新旅遊資訊,
請即輸入電郵地址訂閱官方電子郵件通訊!